1 Aralık 2013 Pazar

2-


Hava buz gibi. Ciddi anlamda soğuk. Aslında bundan çok fazla şikayetçi de değilim. Yaz bitsin de kış gelsin diye sızlanıp duran bendim çünkü. Şimdi sabahın köründe sıcacık yataktan buz gibi havaya kalkmak zor olabilir fakat yine de sıcaktan uyuyamamak gibi olmasa gerek. Sıcağı sevmiyorum. Yapış yapış. Yaz mevsimini sevenler nasıl seviyor, bana bir açıklasalar keşke çünkü ben yazı hiç sevemedim. Kış geldi. Sonunda. Aslında ben eskiden ilkbaharı severdim en çok. Aslında hala çok seviyorum ama bilmem ki, kış da çok güzel. Soğuk. İlkbahardaki şu polendir, nemdir, o da kötü. Neyse. Mevsimleri niye bu kadar irdeledim bilmiyorum. Sanırım canım sıkkın. Beni az çok tanıyan biri, canım sıkkın olduğunda her şeyi dalgaya vurduğumu, her şeyi eğlenceli hale getirmeye çalıştığımı ya da fena halde saçmaladığımı bilir. Herkesin bir kaçış yolu vardır can sıkıntısından. Benimki de gülmeye çalışmak galiba. 

00.38

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder